Νίκος Γ. Πεντζίκης, «Υπάρχω εις ό,τι με περιέχει»-Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα
To Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα στην εκδήλωση μνήμης για τον πεζογράφο και ποιητή Νίκο Γ. Πεντζίκη (1908-1993) με τίτλο «Υπάρχω εις ό,τι με περιέχει», που έλαβε χώρα στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου (Ροτόντα) και συνδιοργανώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, την Κοσμητεία της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και το Ίδρυμα «Ορμύλια», και σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης και την Επιτροπή Ερευνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
![«Άρχον δυνάμεως Θεού». Η ιστορία ενός μαθήματος: μουσικοποιητική, μορφολογική ανάλυση](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/koutrakos1-450x259.jpg)
![«Μορφολογία και αισθητική στα κεκραγάρια. Ανάλυση με επίκεντρο τη μελισματικότητα και την οκταηχία»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/spanoudakis1-450x259.jpg)
![Γλώσσα και Μουσική: Μορφολογικός συσχετισμός στην υπηρεσία της Αισθητικής](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/konstanidis1-450x259.jpg)
![«Κεγραγάριον Ιακώβου, ήχος α΄-μεταβυζαντινή εξηγητική και νέα μέθοδος. Συγκριτική μελέτη πηγών, αναλύσεις, επισημάνσεις»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/tapratzis1-450x259.jpg)
![Ο καινός καλλωπισμός του μέλους του στιχηραρίου ως μορφολογικό και αισθητικό φαινόμενο](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/salteris1-450x259.jpg)
![Η προσέγγιση στις αισθητικές παραμέτρους ακρόασης δίσκων γραμμοφώνου. Η περίπτωση των ηχογραφήσεων του Ιακώβου Ναυπλιώτου](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/05/miltiadis-papas1-450x259.jpg)
![Αναστασιματάριο Δανιήλ Πρωτοψάλτου. Μεταγραφή στη Ν. Μέθοδο και μελοποιητική προσέγγιση](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/03/tzouramanis2-450x300.jpg)
![«Μορφολογική ανάλυση των Ιδιομέλων της Μ. Τεσσαρακοστής και ερμηνευτικές αναλύσεις μέσα από τις εκτελέσεις των Πρίγγου, Στανίτσα, Νικολαΐδου, Θεοδοσοπούλου»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/04/fistouris2-450x300.jpg)
![«Ξαναψάλοντας τον Κων. Πρίγγο, η παράδοση και η ανανέωση στο στιχηραρικό του μέλος»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/03/sourgiadakis2-450x300.jpg)
![«Άυλη και ένυλη η κληρονομιά της βυζαντινής μουσικής»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/01/alexandrou2-450x300.gif)
![«Ο Christian Troelsgård, ένας κορυφαίος εκπρόσωπος της Σχολής της Κοπεγχάγης»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2020/01/alexandrou3-1-450x300.gif)
![«Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να έχουν πάντοτε αγαθές αναβάσεις εν ταις καρδίαις αυτών»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2019/12/stathis2-450x300.jpg)
![«Ο πρωτεργάτης της βυζαντινής μουσικολογίας εν Ελλάδι»](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2019/12/konstantinidis2-450x300.jpg)
![«Γρηγόριος Στάθης, ο πολύμοχθος εργάτης και εξαίρετος άνθρωπος»-Χαιρετισμοί Εκδήλωσης](https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2019/12/giagkou1-450x300.gif)