Page 5 - doukelis_anagnorisi
P. 5

«γονέας Α’- γονέας Β’». Αυτό συνεπάγεται την κατάργηση του ρόλου των φύλων και

            τελικά μία ελευθερία η οποία όχι απλώς διαστρέφει την φύση, αλλά την καταργεί και

            νομικά.

                    Η αρχή φαίνεται να γίνεται με το πρόσφατο νομοσχέδιο που φέρει τον τίτλο

            «Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας του Φύλου», νόμος υπ’ αριθ. 4491/2017. Ο νόμος

            αυτός προκάλεσε έντονη συζήτηση στην κοινωνία και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης

            και δέχθηκε σφοδρή κριτική από θεολογική, ανθρωπολογική και ψυχιατρική πλευρά.

            Βέβαια σήμερα, μετά από πέντε περίπου μήνες, αποτελεί πλέον νόμο του κράτους, που

            έχει  ψηφιστεί  από  την  Βουλή  των  Ελλήνων,  υπεγράφη  από  τον  Πρόεδρο  της

            Δημοκρατίας και είναι εφαρμοστέος.

                    Στην  εργασία  αυτή  καλούμαστε  να  σχολιάσουμε  από  χριστιανική  ορθόδοξη

            οπτική τον ανωτέρω νόμο και την συνοδευτική του αιτιολογική έκθεση. Η ανάλυση και

            ο σχολιασμός μας, χωρίζεται σε τρία κύρια μέρη. Στο πρώτο αναλύουμε το ζήτημα της

            Ομοφυλοφιλίας και της Διεμφυλικότητας. Στο δεύτερο αναπτύσσουμε την άποψη του

            νομοθέτη  όπως  αυτή  περιγράφεται  στο  νομοσχέδιο,  στην  αιτιολογική  και  στην

            αξιολογική έκθεση και στο τρίτο μέρος καταθέτουμε την ορθόδοξη άποψη πάνω στο

            θέμα,  επηρεασμένη  από  τις  αρχές  της  ορθόδοξης  Βιοηθικής,  των  ανθρωπίνων

            δικαιωμάτων και  τη  διδασκαλία  της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Τέλος προσπαθούμε να

            συνάγουμε τα όποια συμπεράσματά μας και να οδηγηθούμε και κάποιες προτάσεις

            αντιμετώπισης του ζητήματος.






                                  Β. ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ

                    Στη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα πολλοί θεωρούν την ομοφυλοφιλία

            ως  φυσική  κατάσταση  και  απορρίπτουν  τη  χριστιανική  διδασκαλία  αλλά  και  τις


            απόψεις  των  επιστημόνων,  για  την  ύπαρξη  των  δύο  φύλων,  του  αρσενικού  και  του
            θηλυκού, στα πλαίσια της φύσης και της βιολογίας.


                    Βεβαίως η επιστημονική κοινότητα δεν εκφράζει μια ενιαία και απόλυτη άποψη

            για  το  θέμα.  Ένεκα  τούτου  αφενός  μεν  διατυπώνεται  η  θέση  ότι  βιολογικά,  λόγω


                                                                                                            4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10