Page 6 - pavlos-orthodoxi-theologia
P. 6

πραγματικά,  με  τον  Τριαδικά  Υποστατικό  και  Ζώντα  Θεό.  Στην  Θεία  Λειτουργία

            έχουμε όντως πραγματικά και αισθητά μετοχή στα έσχατα, μετοχή στην Βασιλεία.



            Το κτιστό έρχεται στο είναι από το μηδέν μέσα στην Άκτιστο Ενέργεια του Ιδίου του

            Ακτίστου Θεού.



            Αύτη είναι η Θεολογία των Ακτίστων Ενεργειών της Ορθοδόξου Ανατολής, η μόνη

            Αληθής και Ορθόδοξος Θεολογία.



            Χωρίς την διάκριση Ουσίας και Ενέργειας έχουμε αναγκαστικά πανθεϊσμό, ή αλλιώς,

            ψευδή και ανύπαρκτο Θεό, δηλαδή Θεολογικού τύπου αθεΐα.



            Διότι  χωρίς  αυτή  την  διάκριση  Ουσίας  και  Ενέργειας,  δεν  έχουμε  Υποστατικές


            διακρίσεις. Δεν έχουμε Ζώντα Θεό. Δεν έχουμε Αληθινή Σάρκωση του Θεού. Δεν
            έχουμε αληθινή Θεοφάνεια, αληθινή Γνώση, αληθινή Θεωρία - Θέα του Θεού. Δεν


            έχουμε αληθινή δυνατότητα Σωτηρίας του Κτιστού, δεν έχουμε ουδεμία Σωτηρία ως
            ένωση πραγματική, αληθινή, οντολογική και υπαρξιακή, με το Άκτιστο. Δεν έχουμε


            Χριστό,  δεν  έχουμε  ανάσταση,  ούτε  του  σώματος  ούτε  της  ψυχής.  Δεν  έχουμε
            Θέωση, δεν έχουμε ούτε Αγία Τριάδα, ούτε Θεό, ούτε Θεολογία.




            Χωρίς την διάκριση  Ουσίας και Ενέργειας έχουμε μόνο φαντάσματα, ιδέες, σκιές,

            μυθολογία.



            Η Ορθόδοξος Θεία Λειτουργία είναι ο Τόπος της όντως συνάντησης των ανθρώπων

            με τον Χριστό. Όταν ο άνθρωπος συναντηθεί με τον Χριστό εν τη Εκκλησία Του,

            τότε  μόνον  αληθεύει  και  αρχίζει  να  ζει.  Τότε  αρχίζει  να  υπάρχει,  να  βλέπει,  να




                                                            5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11