Page 29 - papaioannou-prosopo
P. 29

πληροφορίας είναι πλέον πολυκάναλη και αμφίδρομη, ενώ τα όρια μεταξύ δημόσιου και
                  προσωπικού γίνονται δυσδιάκριτα.

                       Καθημερινά δισεκατομμύρια χρήστες μοιράζονται στιγμές της προσωπικής τους ζωής

                  και εμπειρίες της στιγμής στις ηλεκτρονικές γειτονιές ή κοινότητες του διαδικτύου μέσα
                            32
                  από blogs  (σε πλατφόρμες τύπου facebook ή άλλων) ή μέσα από τα λεγόμενα microblogs
                  (τύπου  twitter),  τα  οποία  έχουν  χαρακτήρα  σύντομων  μηνυμάτων  με  περιορισμό  στον
                                                      33
                  αριθμό των διαθέσιμων χαρακτήρων .
                       Στην  συνέχεια  της  εργασίας  μας  θα  επιχειρήσουμε  την  παρουσίαση  μιας  σύντομης
                  κατηγοριοποίησης του ψηφιακού οικοσυστήματος, το οποίο βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη

                  όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε στην Εικόνα 3.



































                                  Εικόνα 3: Η διαχρονική εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
                                                                                        34

                  32  Τα weblogs ή blogs, είναι μορφές «ηλεκτρονικών ημερολογίων», που επιτρέπουν σε μεμονωμένα άτομα ή
                  ομάδες χρηστών να συζητούν διάφορα θέματα, μέσω δημοσιεύσεων, άρθρων ή μέσω  posts. Κάθε τέτοια
                  αλληλεπίδραση μπορεί αν είναι «πολυμεσική», δηλαδή να περιλαμβάνει κείμενο, φωτογραφίες, videos και
                  ήχους, ενώ το κύριο δομικό τους στοιχείο είναι οι υπερσύνδεσμοι (links). βλ. Ζαφείρης Καραμπάσης, (2008)
                  Το  blogging  στην  Ελλάδα:  Προφίλ,  Κίνητρα  και  Πρακτικές  των  ελληνόφωνων  Bloggers,  (Αδημοσίευτη
                  Μεταπτυχιακή Διατριβή). Πάντειο Πανεπιστήμιο, σ. 11.
                  33  D. Zhao, M. Rosson, (2020, Δεκέμβριος, 27) «How and Why people twitter: The role that Micro-blogging
                  plays in informal Communication at work»,  Ανακτήθηκε  από http://pensivepuffin.com/dwmcphd/ syllabi/
                  insc547_wi13/papers/microblog/zhao.rosson.Twitter.GROUP09.pdf
                  34  Nικολίτσα Κουτσογιαννοπούλου, (2013), Τα νέα μέσα ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
                  και η σχέση τους με την καταναλωτική συμπεριφορά, (Αδημοσίευτη Μεταπτυχιακή Διατριβή). Πανεπιστήμιο
                  Πατρών, σ. 33


                  Διπλωματική Εργασία                                                              11
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34