Page 4 - andrikos-eistomnima
P. 4

ενός διατονικού μελωδικού περάσματος με κορύφωση στον ΚΕ και προσωρινή στάση στον

                   ΔΙ. Αμέσως μετά ξεκινάει η απάντηση «Κλαίω φησίν, …», η οποία αποτελεί και το πλέον

                   αναγνωρίσιμο σημείο της σύνθεσης λόγω α). της μελωδικής ανάπτυξης με αναφορά στον
                   και βάρυνση του ΔΙ κατά τα πρότυπα Sabâ και β). της ρυθμικής ρευστότητας που οφείλεται

                   τόσο στην εμβόλιμη αργή χρονική εκδοχή όσο και στην γενικότερη ελεύθερη χρονικά και

                   απαγγελτική προσωδιακά εκφορά του μέλους. Στο τελευταίο διαλογικό μέρος «Ὁ Κύριός μου,
                   καὶ ὁ Θεός μου, δόξα σοι» πριν από την οριστική κατάληξη στον ΓΑ αναπτύσσεται άλλη μία
                   διατονική γέφυρα με αναφορά στον ΚΕ σε αργή χρονική αγωγή και με μονάδα αναγωγής του

                   ρυθμού το σχήμα με δίγοργο.









                                                                                          Ρυθμικά
                                                                                          ελεύθερη φράση
                                                                                          με απαγγελτική-
                                                                                          εκφωνητική
                                                                                          διάθεση

                  Ανάπτυξη σκληρού                                                        Εκτεταμένη
                   χρώματος από τον                                                       διατονική ανάπτυξη
                             ΚΕ                                                           πάνω από τον ΚΕ



                      Ανάδειξη της
                      βαθμίδας του                                                        Διατονική ανάπτυξη
                            Âcem                                                          στον ΚΕ μέσω
                                                                                          ενδιάμεσης
                                                                                          κατάληξης στον ΔΙ





                        Εκτεταμένη
                      συνθήκη Saba
                   καθώς και ρυθμικά
                     ρευστή εκφορά






                                                                             Διατονική κίνηση στον ΚΕ πριν
                                                                             την οριστική κατάληξη στον ΓΑ


                        Συγκεντρωτικός πίνακας της μελοποιητικής διαχείρισης του διαλογικού μέρους





                                                            4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9